Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv dostupnosti pornografie na partnerské vztahy
Skalický, Václav ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Špačková, Klára (oponent)
Bakalářská práce se věnuje souvislostem mezi partnerskými vztahy a užíváním internetové pornografie. Základním výzkumným cílem bylo identifikovat významné souvislosti mezi užíváním pornografie, vlastnostmi partnerských vztahů a sociodemografickými atributy, přičemž součástí tohoto cíle bylo také zhodnocení možného inhibičního vlivu užívání pornografie na zájem o partnerské vztahy u svobodných osob. Závěrečným cílem výzkumu bylo posoudit, zdali mohou být partnerské vztahy ovlivněny nejen pornografií obecně, ale také specificky její současnou neomezenou dostupností na internetu. Výsledky výzkumu ukazují, že způsoby sledování internetové pornografie - jako jsou frekvence sledování, druh sledovaného obsahu nebo věk při prvním zhlédnutí pornografie - v mnoha ohledech významně souvisí s tím, jaké mají lidé partnerské vztahy a také významně souvisí s některými sociodemografickými atributy. Dle výzkumných zjištění mohou být partnerské vztahy neomezenou dostupností pornografie skutečně ovlivněny, a to skrze důsledky snižujícího se věku při první pornografické expozici. Inhibiční vliv pornografie na zájem o partnerské vztahy nebyl výzkumem prokázán. KLÍČOVÁ SLOVA pornografie, internetová pornografie, partnerské vztahy, sexualita
Marketingové postupy na pornostránkách
Votruba, Daniel ; Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vztahem internetové pornografie a marketingové komunikace. Téma je aktuální, neboť zkoumá dynamický trh internetového pornoprůmyslu s fenoménem posledních desetiletí - marketingem. V teoretické části práce jsou nastíněny základní fakta, geneze a historie pornografie v online prostředí. Současně je popsán vliv pornografie na technologický vývoj internetu. Práce představuje základy marketingové komunikace, které jsou relevantní pro prakticky uplatňované postupy vedoucí k zisku v kontextu pornografického průmyslu. Jsou představeny klíčové online marketingové nástroje, které jsou využívány pro reklamní účely na pornostránkách. Zároveň jsou vymezeny specifické pojmy vážící se k rozličným formám provozu erotického obsahu a v návaznosti na to uvedeny různé typy obchodních modelů. Praktická část práce se zabývá analýzou inzertního prostoru na porno webech a společně s tím popisuje konkrétní příklady komunikace v rámci činnosti jednotlivců, ale i společností, jejichž marketingové aktivity se pojí s pornoprůmyslem. Jsou zkoumány především faktické komunikační postupy a jejich účinnost pro dosahování zisku na pornostránkách. Pro metodologii je použita obsahová kvalitativní analýza, pozorování a interview. Výsledky práce potvrzují primární výzkumnou otázku, zda se bannerová reklama...
Vývoj komunikační strategie značky Pornhub
Fléglová, Radka ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vývoje komunikační strategie značky Pornhub, internetového distributora pornografie, v období mezi lety 2013-2017. Dále hledá odpověď na otázkou, zda se může pornografická značka zařadit mezi běžné značky. Práce sestává ze čtyř kapitol. První kapitola pojednává o vztahu pornografie a internetu, o pojmu mediovaný sex a také nastiňuje legislativní rámec týkající se online pornografie. Ve druhé kapitole autorka popisuje značku Pornhub z hlediska marketingové teorie. Třetí kapitola se podrobně zaměřuje na marketingový mix značky a poté také na vývoj komunikačního mixu spolu s nástroji, které značka využívá. Ve čtvrté kapitole autorka hodnotí komunikaci značky vzhledem k postavení pornografie ve společnosti. Práce dokazuje, že se značce daří i přes silné společenské konvence efektivně komunikovat jak se svými uživateli, tak s širší veřejností. Tato komunikace jí pomáhá při budování silné značky a zároveň snižuje kolísání návštěvnosti, čímž vytváří konkurenční výhodu. Postupně se značce sice daří překonávat společenské normy, není však jisté, jestli se zařadí mezí mainstreamové značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.